FAQ
Hvordan kontakter jeg administrator?
Vores administrator kan kontaktes på 38380830 / pkj@rialtoadvokater.dk.
Hvor finder jeg vedtægter/husregler ?
Den seneste version af vores vedtægter findes her på siden under menupunktet Dokumenter.
Hvornår kommer der container til stort affald?
Vi har ikke faste intervaller, men det vil fremstå i kalenderen her på siden. Hvis du har et ønske om at få en container ud, så kontakt gerne bestyrelsen.
Hvordan reserverer jeg 7. sal / parkering ?
Begge dele kan reserveres her på vores hjemmeside under menupunktet Booking. Alle fælles ressourcer bookes efter først til mølle princippet.
Har vi håndværkere tilknyttet ejendommen?
Vi har samarbejde med flere forskellige håndværkere. Du kan finde en samlet liste over dem alle under menupunktet Dokumenter.
Hvornår er næste generalforsamling ?
Generalforsamlinger og andre begivenheder der styres af bestyrelsen udmeldes via opslagstavlen i opgangen og indskrives i kalenderen her på siden.
Findes der en venteliste?
Vi har ingen venteliste. Overdragelse af andele følger vedtægterne som kan findes under menupunktet Dokumenter.
hvad skal jeg gøre hvis jeg vil sælge?
Hvis du ønsker at sælge din andelslejlighed skal du kontakte administrator. Hvis du ikke har en køber er det god stil at gøre andre andelshavere opmærksom på at du vil sælge.
Hvornår er der arbejdsdag?
Bestyrelsen fastlægger hvert år en arbejdsdag som alle andelshavere opfordres til at deltage i.
Formålene er dels at få skabt et godt fællesskab og lære andre andelshavere at kende og dels at få lavet vedligeholdelse / oprydning / praktiske ting mm., som gør at vi kan holde boligafgiften lav. Vi starter på 7. sal med gennemgang og fordeling af opgaver og slutter på 7. sal med fællesspisning.
Oplysning om næste arbejdsdag offentliggøres i god tid forinden af bestyrelsen.
Hvordan sorteres affald ?
Som alle på Frederiksberg skal vi også sortere affald. Sortering sker som:
• Madaffald
• Restaffald
• Plast
• Metal
• Pap
• Batterier
Affaldsskakten må alene bruges til restaffald. Øvrigt affald sorteres og afleveres i beholderne i skralderummet bag huset, Rolighedsvej 9. Alle beboere har fået udleveret nøgle til rummet som er fælles med beboerne i nummer 9 og 7.
Hvordan får jeg en ny chip/nøgle ?
Ekstranøgle til hoveddøren bestilles gennem bestyrelsen på abroligbo@gmail.com. Nøgler koster 150,00 kr pr. stk. Bestyrelsen giver administrator besked om opkrævning sker sammen med boligafgift.
Bortkommer en chip meddeles dette hurtigst muligt til Kim på e-mail: [……….] med cc til abroligbo@gmail.com. Når spærring er sket, kan Kim lave en ny i det omfang der er behov for det.
Hvem skal jeg kontakte hvis jeg har spørgsmål ?
Når du har set i vedtægterne, og gjort dig bekendt med oplysningerne her på hjemmesiden og stadig har et spørgsmål, så kontakt din nabo, administrator eller bestyrelsen.